2013年6月9日 星期日

反對死跟《聖經》唔講道理

【質疑主流】
「上帝大晒呀?唔需要講道理㗎咩?咁呢個上帝同共產黨有乜嘢唔 同呀?」大馬民風保守,作為首位公開出櫃名人,歐陽文風受盡壓力,有教會和他割席,不承認他的牧師身份,他認為這些做法,徒令外界對基督徒的成見加深, 「啲人咪覺得基督徒係好固執、好盟塞、好自以為是囉,其實好多牧師係同性戀,不過佢唔肯出嚟之嘛」。

讀經要了解背景

歐陽文風質疑主流教會以《聖經》合理化很多不合理的事,「好似奴隸制,甚至乎地球係繞太陽轉,教會會話『我唔聽你講,唔理乜嘢係事實,乜嘢係科學,總之 《聖經》最偉大,《聖經》講唔係就唔係,係就係』」。
擁有神學博士學位的他,指性取向的觀念在1869年才出現,《聖經》撰寫時,社會對同性戀欠 缺認識,所以讀《聖經》要了解背景,若要反對同性戀,要有道理,「要話同性戀唔啱,咁佢錯喺邊處,唔能夠純粹因為《聖經》話唔啱,上帝大晒呀?唔需要講道 理㗎咩,咁呢個上帝同共產黨有乜嘢唔同呀?」他深信上帝講求愛和公義,不會拒絕同志。
對於同性戀者無法繁衍後代,違反自然,他說:「天主教神父唔結婚唔生仔,佛教和尚都唔生仔,咁我哋係咪應該ban(禁止)咗佢哋呢?𠵱家好多人結婚嘅原因都唔係因為生BB,而係因為相愛。」
對於教會擔心逆向歧視,他說:「咁天主教會唔畀女人做神父,有冇人告過佢呢?基督徒反對同性戀係佢宗教嘅事,最多自己唔做,你憑乜嘢攞走人哋結婚嘅權利?天主教會夠反對避孕啦,咁避孕嘅人係咪應該犯法呢?唔避生十幾個出嚟啦,呢啲咪虛偽囉,講一套做一套。」
《蘋果》記者

沒有留言:

張貼留言