2014年8月31日 星期日

周永恒 - 教徙喎~~~~~

永恒涉家暴】自責搞婚外情郁手推太太
周永恒:好想神原諒我

 

周永恒(阿Roy)噚晚接受本報電話訪問,稱深悔傷盡太太趙頌茹(阿Yu)的心,且令其受傷。周永恒哭道:「我的確做錯,郁手推佢,令佢下巴損咗。好想佢原諒,同埋神原諒我。希望弟兄姊妹俾空間我。」

周永恒兩公婆都是教徒。神創造天地需要七日,搞婚外情仲出手推老婆落地的周永恒,反省只需兩日,因為兩個女令佢反思己過。

「我唔見咗老婆五日,第一日覺得好煩,算;第二日開始悔改,因為兩個女好重要。

家暴打走老婆阿Yu
周永恒小三曝光 

現年30歲的周永恒,出道至今負聞不絕,四年前跟前歌手趙頌茹(阿Yu)奉子成婚,現育有兩女。阿Yu前日報警指上周日遭周永恒打傷,有指家暴背後是感情 問題,阿Yu揭丈夫偷食,小三正是周永恒模特兒公司的拍檔、現年25歲的港視小花劉依靜(Ruby)。周永恒前晚直認有婚外情,而Ruby昨封嘴避談事 件。
周永恒近年演藝事業未見起色,要孭起頭家的他壓力爆煲,與趙頌茹感情轉淡。一年多前,周永恒認識模特兒劉依靜,兩人一拍即合大搞模特兒公司,不時出雙入對 工作,日久生情。據知,周永恒曾因為家庭問題情緒受困擾,Ruby出言安慰,令周永恒大為感動,兩人關係變得曖昧。近日阿Yu發現老公出軌,大興問罪之 師,至上周日,阿Yu隨周永恒返奶奶寓所吃飯,夫妻發生爭拗,阿Yu一怒之下衝出家門,周永恒追出電梯大堂,推了老婆一下,令她跌倒下巴受傷。事後阿Yu 到屯門醫院驗傷,返家沖涼後便離家出走,至前日報案,警方調查後即落案起訴周永恒,他本周五要往屯門裁判法院提堂。

Ruby要時間冷靜

周永恒和阿Yu間的第三者Ruby曝光,記者昨在尖沙嘴發現她獨自返公司取文件,然後再到櫃員機入票,她全程不停講電話,素顏的她臉容憔悴。有指她介入周 永恒和阿Yu婚姻,記者昨日致電Ruby,她避談:「完全唔答啦,希望你哋明白。」可會影響她跟周永恒日後工作關係?Ruby說:「未知之數。」隨即掛 線。Ruby事後再短訊回覆:「對於會唔會影響公司日後運作,不嬲公事同私事都分開,不過相信現階段需要時間冷靜,希望大家畀啲空間佢哋啦。」

阿 Yu撇下兩女出走,周永恒安排母親到天水圍翠湖居寓所照顧兩女。昨午1時許,他帶着將4歲長女周信希到附近商場買東西,兩父女還買零食。周永恒全程保護囡 囡,怕追訪的記者把囡囡嚇親,他說:「嚟緊會上court,我做錯嘢,我會承擔。」問他可有向小朋友解釋事件?他說:「我想擺低個女返屋企先,唔好嚇親 佢。」隨後周永恒再獨自落樓往跑步,他接受記者訪問:「希望你哋畀啲空間我哋。」囡囡可知家中出問題?他說:「我有同佢講乜事,我個女乜都知。我講過呢件 事最影響我啲小朋友,小朋友唔識面對咁多鏡頭,呢啲係大人事,𠵱家最重要係先照顧好兩個女。我知你哋有好多問題,呢啲係我同我女人之間嘅問題,我女人 𠵱家走咗,我都好想佢返嚟,希望畀啲空間我哋去沉澱吓我哋嘅感覺,多謝你哋關心。」

「我好愛太太」
周永恒昨在facebook分享自己歌曲《放下的石頭》,並留言:「這歌……代我心發聲。」而記者昨致電阿Yu,直至截稿前,她未有回覆。
周 永恒被爆家暴後,前晚接受記者電話訪問,提到他有小三,他直認不諱:「係,係朋友講畀阿Yu聽。」訪問中他更哭說:「我好愛太太!我的確做錯,郁手推佢, 令佢下巴損咗。好想佢原諒,同埋神原諒我。我唔見咗老婆五日,第一日覺得好煩,第二日開始悔改,因為兩個女好重要。」他續說:「啱啱喺差館簽擔保,我知自 己做錯,太太報警告我,我好唔開心。我呢幾日喊到唔識喊,冇眼淚,好想搵番太太,好想有完整屋企。我好失落,呢段時間好想同爸爸媽媽兩個女靜落嚟,諗吓以 後方向。好想挽留同太太關係。有日同大女去街,佢話媽咪好辛苦,問我點解打媽咪,搞到媽咪下巴損咗。叫我同媽咪講對不起,我當下即刻攬住個女喊。」
採訪:楊定、皓騫
攝影:陳辰、陳俊強、朱志聰

 

 

沒有留言:

張貼留言