2011年8月7日 星期日

邪教實例 - 這個是什麼的邪教?

邪教實例 - 這個是什麼的邪教?

這個是香港本地發生的其中一單不是個別事件, 本人有朋友剛剛入了這個邪教~


請提供資料這個模式的教會是什麼的邪教?
由facebook 的真人真事
邪教實例 :
好唔開心,有個好朋友信左邪教,佢屋企人今朝打比我話我知,話佢 ​比邪教既人洗左腦,勸極都唔聽,又阻止唔到佢同邪教既人接觸,佢 ​仲誇張到攻擊講佢教會唔好既人,我一路都好專重唔同既宗教,不過 ​點解D人可以沉迷到是非不分,我最後同佢屋企人講,我幫佢唔到, ​因為能夠幫到佢只有佢自己一個

佢屋企人無透露,只係話佢近排性格變晒,出糧d錢大部份 ​比晒教會,仲係咁叫佢屋企人信,仲叫屋企人掉晒屋企原本 ​d觀音象~香呀咁,仲話世界未日,信佢唔駛死

佢屋企人都同佢傾唔到,我地外人點傾呀,因為佢一味係咁 ​幫住個邪教,一見人講有關佢個教會既嘢,佢會話全家人針 ​對佢個教會.叫呢D教會真係生人勿近,不過唔知點解佢D信徒又會信佢D ​所謂既道理



洗人腦仲向善,叫妳連屋企人都唔駛尊重,咁都向善

沒有留言:

張貼留言